سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تنظیمات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

تنظیمات اینستاگرام

۳۶۴ بازديد

تنظیمات اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از پر طرافدار ترین و شاید در آینده پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در جهان شود که روزانه هزاران کاربر جدید را به خود جذب میکند در این مقاله تصمیم گرفتیم قسمت تنظیمات اینستاگرام را برایتان بازگو کنیم و امکانات این بخش همراه با آموزش برای کاربران جدید و چه برای کاربران قدیمی این برنامه محبوب را توضیح دهیم. کمتر کاربری از ویزگی ها و کاربرد های بخش تنظیمات اینستاگرام خود استفاده میکند شاید یک یا دو ویژگی را در تنظیمات اینستاگرام خود استفاده کرده باشید برای مثال میتوان به رمز دوم و یا پرایوت کردن که از شایعه ترین ویژگی های مورد استفاده توسط کاربران میباشد انجام دهند اما قطعا قابلیت های دیگر تنظیمات اینستاگرام بسیار جالب و نیاز هر کاربر اینستاگرام میباشد.

 

از کجا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شویم

برای ورود به تنظیمات اینستاگرام تان کافی ایست وارد بخش پروفایل صفحه اینستاگرام تان شده و سپس از قسمت بالا سمت راست صفحه آیکون سه نقطه و یا سه خط را لمس کنید و وارد این بخش شوید البته در آپدیت جدید اینستاگرام این آیکون از سه نقطه به سه خط تبدیل شده و بعد از لمس این آیکون باید از قسمت پایین صفحه آیکون چرخ دنده با نوشته "settings" را لمس کنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام تان شوید اما برای ورود به تنظیمات اینستاگرام در سیستم عامل آی او اس و مرورگر سیستم تان کافی ایست آیکون چرخ دنده را لمس کنید تا وارد این بخش شوید.*

تنظیمات اینستاگرام

 

 

بعد از ورود به قسمت تنظیمالت اینستاگرام با گزینه ها و بخش های مختلفی روبرو خواهید شد که مفهوم بیشتر آن ها را نمیدانید یا شاید با برخی از آن ها کار کرده اید اما نگران نباشید چون تمام بخش ها و ویژگی های تنظیمات اینستاگرام را به ترتیب در ادامه این مقاله خدمت شما عزیزان خواهیم گفت.

 

 

 

invite friends

invite friends و یا دعوت دوستان اولین قسمت تنظیمات اینستاگرام میباشد شما میتوانید با استفاده از زیر گزینه های آن دوستان خود را به اینستاگرام دعوت کنید این بخش دو گزینه دارد.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

invite contacts

با استفاده از این گزینه شما میتوانید دوستان خود را که شماره موبایل آن ها را در گوشی خود ذخیره کردید را با استفاده از ارسال پیام از طریق اس ام اس و یا واتساپ به اینتساگرام دعوت کنید.

 

invite friends

این گزینه نیز به مانند گزینه قبلی میباشد با این تفاوت که شما لینک دانلود آخرین آپدیت اینستاگرام را از طریق اس ام اس و یا به ایمیل و یا به دایرکت دوستان تان ارسال و آن ها را دعوت به اینستاگرام بکنید.

 

 

follow people

با استفاده از این بخش میتوانید دوستان و آشنایان خودتان را پیدا کنید و آن ها را فالو یا همان دنبال کنید.

 

facebook friends

با استفاده از این گزینه شما میتوانید دوستان فیسبوکی خود را پیدا و سپس فالو کنید البته باید قبلا اکانت فیسبوک خود را به اکانت اینستاگرام تان وصل کرده باشید.

 

contacts

این گزینه نیز شماره های ثبت شده در دفترچه گوشی تان را بررسی کرده و در صورت وجود اکانت با شماره های ثبت شده در گوشی و اینستاگرام به شما نشان میدهد و شما میتوانید آن ها را در صورت خواست خودتان فالو کنید.

 

 

account

تنظیمات اینستاگرام اکانت شما به صورت کلی مربوط به این قسمت میباشد که بخش های آن را توضیح خواهیم داد.

 

password

تغییر پسورد اینستاگرام میتواند یکی از مهم ترین قسمت های تنظیمات اینستاگرام باشد از این رو با لمس این بخش شما میتوانید پسورد اکانت اینستاگرام تان را تغییر دهید این بخش در هر اکانت اینستاگرام به دو صورت کار میکند اول این که در صورت لمس برای شما کادری با عنوان ارسال شدن یک پیام حاوی لینک ریست پسورد به ایمیل ثبت شده در اکانت اینستاگرام تان را نشان میدهد که در این صورت وارد ایمیل خود شده و پسورد اکانت تان را در صورت خواست خودتان تغییر دهید و در حالت دوم هنگام لمس این گزینه وارد صفحه ی دیگری میشوید که با سه کادر روبرو خواهید شد که برای تغییر پسوورد کافی ایست در کادر اول پسورد فعلی اکانت خود را وارد کرده و در کادر دوم و سوم نیز پسوورد جدید را که میخواهید باید وارد کنید.

 

saved

اینستاگرام در آپدیت هایی که پیشتر ارائه داد بخشی برای جمع آوری پست های مورد علاقه شما که میخواهید همیشه در دسترس تان باشد را فعالسازی کرد تا در پی آن برای خود آلبوم های متفاوتی با موضوع متفاوتی بسازید برای مثال در نظر بگیرید در حال اینستا گردی هستید و در این بین از پست یک اکانت دیگر خوشتان آمده و میخواهید آن را نشانه گذاری کرده تا در صورت خواست خود به راحتی وارد آن پست شده و دوباره آن را مشاهده و یا به دوستانتان نشان دهید همانطور که گفتیم اینستاگرام چنین ویژگی را فعال کرده برای بهره مندی از آن کافی ایست وارد یک پست شده و آیکون بوکمارکی آن را لمس کنید تا در این بخش ثبت شود.

 

 

حتما بخوانید: اینستاگرام چیست

 

posts you  liked

لایک هایی که شما انجام میدهید در این بخش به صورت آلبوم به شما نشان داده میشوند و میتوانید از این بخش استفاده های متنوعی کرده از جمله این که با بررسی این بخش میتوانید موضوعات مورد علاقه خودتان را بررسی کنید.

 

orginal photos

این بخش سه کلید دارد که با فعال کردن آن پس از آن با هر پست گذاری و یا منتشر کردن استوری به صورت خودکار در گالری گوشی تان ذخیره خواهد شد تا به عنوان یک ویرایشگر عکس از اینستاگرام استفاده کرده باشید.

 

 

حتما بخوانید: ترفندهای اینستاگرام

 

search history

پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام، با انتخاب این گزینه وارد صفحه ای میشوید که نوشته آبی رنگ clear search history را مشاهده خواهید کرد با لمس این نوشته آبی رنگ تمامی جستجو هایی که قبلا در صفحه اکسپلور اینستاگرام تان انجام داده بودید پاک میشود.

 

 

cellular data use

با استفاده از این ویژگی میتوانید حجم مصرفی در اینستاگرام را کاهش دهید برای این کار کافی ایست این گزینه را انتخاب و سپس در صفحه باز شده کلید "USE LESS DATA" را روشن کنید که البته ما فعالسازی این ویژگی را توصیه نمیکنیم زیرا عکس و فیل ها را با کیفیت پایین برایتان نمایان خواهد ساخت.

 

language

همانطور که از اسمش معلوم میباشد این گزینه قسمت تنظیم زیان اینستاگرام شما میباشد با انتخاب این گزینه وارد لیست زیان های موجود میشوید که میتوانید با انتخاب یکی از زبان ها زیان اکانت اینستاگرام خود را با آن تنظیم کرده باشید که زبان فارسی نیز به لیست زبان های موجود اضافه شده است.

 

request verification

این گزینه تازه به لیست تنظیمات اینستاگرام اضافه شده و البته برای عموم پیج ها فعال نبوده و فعلا برای برخی پیج ها قابل مشاهده میباشد اینستاگرام با اضافه کردن این گزینه میخواهد فرمی برای تایید هویت کاربران خود آماده کرده تا کاربرانش در صورت خواست خود برای کار هایی چون دریافت تیک آبی اقدام کنند البته هنوز کاربرد های دیگر آن گفته نشده و ما نیز در آینده مقاله ای در این مورد خواهیم نوشت.

 

 

business settings

این قسمت از تنظیمات اینستاگرام گزینه های زیادی دارد اما مهم ترین ان گزینه "switch to business" میباشد که در آینده نزدیک دیگر قسمت های این بخش را توضیح خواهیم داد.

 

switch to business

با استفاده از این گزینه میتوانید اکانت خود را بیزینسی یا همان فروشگاهی کنید.

 

 

 

privacy and security

قسمت حریم خصوصی و امنیت مهم ترین گزینه ها را در خود جای داده

 

blocked accounts

این گزینه اکانت هایی را برای شما نشان میدهد که شما آن ها را بلاک کرده اید پس اگر میخواهید اکانتی را در انیتساگرام از بلاکی در آورید کافی ایست وارد این بخش شده و اکانت مربوطه را آنبلاک کنید.

 

activity status

این گزینه به صورت پیش فرض فعال میباشد با غیر فعال کردن این گزینه آنلاین بودن و یا آنلاین نبودن شما برای دیگران در بخش دایرکت نشان داده نخواهد شد همانطور که میدانید این ویزگی یعنی نشان دادن آنلاین بودن در اینستاگرام به تازگی توسط اینستاگرام فعال شده از این رو برای غیر فعالسازی آن کافی ایست این گزینه را در تنظیمات اینستاگرام انتخاب کرده و سپس کلید "show activity status" خاموش کنید تا هنگام آنلاین شدن شما در اینستاگرام برای دیگران قابل مشاهده نباشد.

 

story controls

این بخش مربوط به تنظیمات استوری شما میباشد.

 

 

حتما بخوانید: آموزش استوری اینستاگرام

 

comment controls

این بخش مربوطه به تنظیمات اینستاگرام در پیام های دریافتی اکانت شما میباشد.

 

  two-factor authentication

یکی از مهم ترین گزینه های بخش حریم خصوصی فعال کردن رمز دوم اینستاگرام میباشد با استفاده از این ویژگی میتوانید رمز دوم اکانت اینستاگزام خودتان را فعال کنید.

 

add account

با استفاده از این گزینه میتوایند اکانت های دیگری در برنامه اینستاگرام خود اضافه کنید و یا از اکانتی به اکانت دیگر رجوع کرده باشید.

 

 

جمع بندی

ما در این مقاله گزینه های مهم قسمت تنظیمات اینستاگرام را برایتان نشان و توضیح دادیم که شما میتوانید با استفاده از این ویژگی ها شرایط بهتری برای خود در اینستاگرام ایجاد کنید تا از این برنامه محبوب لذت کافی را برده باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.